Wednesday, 30 November 2011

ho ho holiday!

holiday atau dlm bhse mlayu nye cuti...dah hbis final exm maka bermula la cuti sem.ble cuti, mule la aku tpkir2 nk bt ape kt uma ni. nsib baek la kakak aku yg baek ati blnje aku pegi WATERPARK GAMBANG... hari isnin 28/11 pkul 11 lbih kami gerak ke wtpark gmbang 2. sesudah smpai je kt sne, Ya Tuhan....dah mcm pegi konsert jom heboh dah aku tgok.rmai nye mnusie...bratur nk bli tket pn mkan mse dkat2 sejam bru blh dpat. haaa nmpak 2 byak nye mnusie dah mcm smut aku tgok.. so xnak cite pnjg2 lgi, ni la aktviti kami kt sne..

ni tem bteduh jap sbb ujan suda trun maa... mggeletar 1 bdan. huhu..

budak giler...huhu

oopppsss! kntoi di situ maen tmpat bdak2. adeehhhh!

epul...cover gg dya rongak. hahah!

yg tgah2 2 pina. maen x igt dnie smpai xnak blik.

peace!

anak branak sme2 buas dok dlam air...

ni lgi truk. mak bdak maen dkat tmpat bdak2...aduyai parah gini.
okey...klu spe2 nk g tmpat ni blh la ajk fmly, kwan2 dtg sni.tp klu agk2 tgah cuti 2 mmg kne dtg awl2 pgi sbb korg kne bratur bli tket yg pnjg barisan nye bjela2...pulak 2 ade yg slumber bdak pegi ptong line, cth nye akak aku..hahahah jgn marah ye...tp yg x bes nye maintance nye xbgus skit la. pkerje nye kbyakan aku tgok cam agk muke cam smbong skit n x brape prmah.xtaw la plak klu rmai yg blan mengambang tem 2 kan. bkan nk ckap ape, tp agk2 la kan. klu nk bli mkanan n swe pelampung ke loker ke kt sni pkai sstem kupon. xblh pkai tunai...ok lah klu nk tahu lgi pegi la sndri. laen org laen la pndapat msing2 ye dok? ok lah... smbung lgi post akan dtg. daaaa ^.^"



No comments:

Post a Comment